2012. december 9., vasárnap

Decemberi kihívás~ 3.Advent

Erről a témáról az adventi koszorú és a naptár jutott eszembe.
A koszorún négy gyertya van így én is ez formáztam meg a körmeimen.
A középső ujjamon pedig a mai naptár ablakocskáját festettem a kilences számmal.
Íme a képek:






Nagyon nehéz fotózni,hogy igazából megmutathassam amilyen a valóságban.
Az első képen vaku nélkül az arany csillogás jobban látszik,de a másodikon a színeket mutatja meg jobban.
További képek:




Közelebbi képet is készítettem a gyertyáról.
Koszorú alap volt az elképzelésem amin piros gyertya,toboz és kis gömb van.

Felhasznált lakkok:


-manhattan colour land 4. bézses apró arany csillámokkal /ez az alap/
-manhattan freaky friday 34k narancssárga /gyertya lángja/
-s-he 330 barna/toboz/
-astor 086 piros/gyertya,gömb,kilences szám/
-essence color&go fekete/gyertya kanóca,toboz mintája,adventi ablak/
-miss sporty 470 sötétzöld/koszorú/
-arany csillámpor színtelen lakkal keverve/gyertyaláng körüli fény/

Kíváncsi vagyok mások miket készítettek.
Nézzétek meg ti is.:)









2 megjegyzés: