2012. december 6., csütörtök

Egy kis renoválás alverdével...:)

Mai szerzeményeim:






Mivel elég rossz állapotba kerültek a körmeim mostanában,sajnos le kellett vágnom őket nagyon rövidre.
Azt hiszem ez annak köszönhető,hogy nem sokat foglalkoztam az ápolással max.  körömbőr ápoló olajat kenegettem rájuk.
De mivel folyamatosan elkezdtek betöredezni amint kicsit megnőttek,elhatároztam,hogy valamit tennem kell!

Szerencsémre nagyon gyorsan nőnek a körmeim,viszont mostanában nem elég erősek.
Ezért ma nem csak elhatároztam magam,hogy teszek valamit ellene,hanem cselekedtem is.

Íme ennek az eredménye a vásárolt cuccok.
Az alverdét választottam,mivel sok termékét szeretem és beváltak.
Na és nem utolsó sorban természetes összetevőket is tartalmaznak.

A termékek leírása:

1. alverede körömápoló krém sárgabarackos: száraz töredezett körmökre és körömágyra.
/gondoltam egynek jó,mert törik a körmöm/

2. alverde körömerősítő szérum jojoba gyöngyökkel: hetente többször ajánlja felvinni a körmökre,hagyni hatni,majd bemasszírozni körömágyba./erősíti a körmöt ez is jó lehet nekem/

3. alverde körömápoló olaj: na ez nem ír semmit,de gondolom be kell masszírozni a körmökbe.:)
/ez is megfelelő lehet,ha másra nem akkor nem lesz száraz a körmöm és a bőr körülötte/

Úgy gondolom a krémet esténként fogom használni lefekvés előtt és akkor van ideje hatni.
A másik kettőt meg felváltva reggelente bemasszírozom a körmeimbe.

Hoztam egy előtti képet nektek és úgy tervezem,hogy hetente megosztom a változást.:)
Csak erős idegzetűeknek!!!Nem a legszebb most.:(



Itt lehet látni,hogy az első körmös képem óta/ 4 napja/ elég sokat nőtt már.
De a bőr körülötte elég száraz.
Kíváncsi vagyok milyen lesz a fejlődés,vagy lesz -e egyáltalán..

Ha érdekel titeket nézzetek be.
Írjatok nyugodtan,ha érdekel valakit a téma.:)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 megjegyzés:

  1. Nekem szerencsére erősek és nagyon gyorsan nőnek a körmeim. :)
    Mindig azt hiszik, hogy műkörmöm van, pedig nem is. :)
    Alverde lakkom még nem volt, de lehet majd idővel beszerzek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lakk sajnos nincs belőle csak körömápolók,de az nagyon jó!Ha megnézed a mostani körmeimet,látszik a fejlődés nagyon!:)

      Törlés