2013. január 25., péntek

essence colour3~06. ticket to the show teszt

A tesztelésre soron következő lakk a colour3 szériából a 06. számú lakk.

A lakk:
essence colour3~06. ticket to the show 



A sötétebb fele a lakknak sötétbarna alapon apró mindenféle színű csillámokat tartalmaz.
A másik színű lakk sokkal világosabb barna és apró arany csillámokkal van tele.




Ezen a három képen fedőlakk nélkül fotóztam le a körmeimet.
Szerintem így is elég szép fénye van a körömlakknak.
Két rétegben nagyon jól fed a lakk mint a már előzőleg tesztelt 05. színnél is tapasztaltam.
Sajnos nem adja ki a sok csillámot a sötétebb szín.
Ezt nagyon sajnálom,mert pont ez tetszett benne.:(
A gyűrűs ujjamon látható a másik színe a lakknak kicsit tompább fényű,
de abban jobban látszódnak a csillámok.



Ezen a másik két képen pedig fedőlakkal fotóztam.
Mintha picit elnyomta volna a fedőlakk még jobban a csillámokat.
De azért tetszik,mert szeretem a fekete lakkokat.
Csak picit csalódott vagyok,hogy nem adja ki az üvegben látott színt.
Összességében azért meg vagyok elégedve.Nem bánom,hogy megvettem.;)
Nappali fénynél nem tudtam lefotózni,mert este festettem,
de ha lesz módom akkor beteszem a nappali képeket is,ha elkészülnek.:)
/Nem fotózom le úgy döntöttem nappali fényben,mert nem látok különbséget.../






4 megjegyzés:

  1. Izgalmas. =) Csak lenne már alkalmam kipróbálni. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az alkalom a mai nap volt:)Szerintem hétköznap is simán viselhető,mert szinte sima fekete lakknak néz ki.Talán az arany csillogós alkalmibb,de így egy körmön elmegy.:)

      Törlés
  2. Nagyon szép! :) Nekem tetszik nagyon! :)

    VálaszTörlés