2013. január 6., vasárnap

Új lakk szerzeményeim

Tegnap nem tudtam ellenállni és vettem új lakkokat.
Utólag kicsit elkeseredtem mikor olvastam a blogok között,hogy leárazás lesz az essence lakkok között,de most már mindegy.
Így is örülök nekik.:)





1. essence colour3  06 
2. NCY 105
3. essence 10 körömdíszítő

Egyenként is lefotóztam őket:

essence colour 06.:

Ebből a lakkból már van egy másik színem is a 01. kék.
Még azt sem próbáltam ki,de ami késik az nem múlik.

Szóval az új szerzeményem sötétebb része ami bal oldalon van egy sötétbarna alapon /majdnem fekete/
piros,pink,zöld,arany,kék és még sokféle csillámot tartalmaz kb. ennyit tudtam kivenni.
 Azért nem hagyott a kíváncsiság és felkentem próbából amit nem fotóztam le,de majd készülök tesztekre és akkor megmutatom.Nagyon szép olyan mintha fekete alapon sok színes csillám lenne.

A világosabb fele aranycsillámos barna.Felkenve sokkal világosabb mint az üvegben,de az is nagyon szép.


NCY 105.:

Nem volt még ilyen márkájú lakkom,de azt hiszem ezentúl lesz több is,mert jó színeket láttam.
Nagyon megtetszett ez a lakk.Van már hasonló csillámos lakkom az essencetől,de ebben vannak nagyobb kék és rózsaszín csillámok is ami meggyőzött,hogy ez is kell nekem!:)



Itt a közelebbi képen jobban látható.


essence 10 körömdíszítő:

Ez a lakk azért jött velem haza,mert van már ezüst díszítőm,de ez nagyobb csillámokat tartalmaz és nem folyamatos vonal húzására alkalmas amit már rég szerettem volna.

Közelebbről látni,hogy multi csillámos azaz több szín van ebben is.
Kellet és kész!:)


Nektek van valamelyik lakkból?
Ha érdekel titeket akkor tesztelem valamelyiket kérésre.:)



7 megjegyzés:

  1. huu, az NYC lakk nekem is megvan, imádom! :) a kétvégűt pedig énis meg akarom szerezni :)

    VálaszTörlés
  2. Biztos én is imádni fogom szerelem volt első látásra.:)
    De a kétvégűvel várj január közepéig,akkor sok lakk olcsóbb lesz.:)

    VálaszTörlés
  3. Én ma vettem meg ezt a kétvégű essence lakkot a müllerben. Meg még egy jópárat... -.-' Nagyon rossz voltam. Viszont amiket a legjobban szerettem volna már nem találtam. =( Remélem lesz akció a Rossmannban is, mert tegnap kérdeztem az egyikben egy eladó lányt és gőze sem volt róla, hogy lesz most essence akció. :S

    VálaszTörlés
  4. Tuti én is rossz leszek:)Minimum lakkal térek haza az akcióról majd..

    VálaszTörlés