2013. február 3., vasárnap

Heti kedvenc

Gyorsan eljött ez a vasárnap is.
Időhiányában azt hiszem jobb lesz,majd ha előre dolgozom,mert küzdök kicsit ma az idővel...

Biztos ti is tudjátok,hogy a 2013 év színe a smaragd.




Kedvencem ez a szín,mivel ez is a zöld  árnyalata ami a kedvenceim közé tartozik.

Hoztam nektek egy kis ízelítőt ebből a színből készült lakkokból.
Nekem nagy kedvenceim lettek:)
Bár a megszerzése lehetetlen egy-egy lakknak egyrészt az ára ,
másrészt az elérhetősége miatt,mivel nálunk nem igazán kaphatóak.:(
De akkor nézzétek a szépségeket!










Nektek melyik lakkok tetszenek ezek közül?



4 megjegyzés:

  1. Nekem az 1., 2. es a china glaze tetszik a legjobban:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az első kettő a favorit,de azért kipróbálnám mindet szívesen ha tehetném.:)

      Törlés
  2. Én örülök ennek a trendnek, amúgy is odavagyok az ilyesmi színekért :-) A körömlakkok meg... Hát, nagy szerelmeim, szinte mind jöhetne :-D

    VálaszTörlés