2013. március 10., vasárnap

Heti kedvenc /Tavasz típus/

Biztos már kiderítettétek ti is melyik típusba tartoztok.


Én a TAVASZ típusba tartozom.
Ebből hoztam nektek egy kis ízelítőt.

TAVASZ TÍPUS






Főbb jellemzők
Haj: aranyló alaptónusú szőke, szőkésvörös, vörös, középbarna, világosbarna.

Szem: a szemszín igen változatos, figyelemfelkeltő, melegségtől sugárzó pl.: türkizzöld, melegzöld, világosbarna, aranybarna
Bőr: az arcszínt barackos, arany tónus jellemzi, mely sosem hat kékesnek. 
Gyakran érzékeny bőrű.



Színeik: melegek, élénkek és világosak.
A Tavasz típus színei ragyogóan üdék!


A Tavasz típus színpalettája a nagyon világos, meleg színektől a közepesen sötét árnyalatokig terjed. Bátran viselhet élénk, telített színeket.
SMINKEK



RUHÁK





Remélem tudtam segíteni annak aki ebbe a típusba tartozik. ;)




2 megjegyzés:

  1. Szia Angel! Sorsoltam a Manikűrvadász játékon. A Crazy Lady Star blogot kaptad. :) Jó nézelődést és körömfestést kívánok!
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2013/03/manikurvadasz-1-sorsolas.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen,hogy szólsz.:)Majd nézelődöm és amint kész vagyok küldöm a művemet.:)

      Törlés