2013. március 18., hétfő

Heti kedvenc /Vagy még sem../

Tegnapi /vasárnapi/ bejegyzésemmel kicsit elmaradtam.
Ha már ilyen rendhagyóan hétfőn írok erről a
témáról,úgy gondoltam kicsit mást hozok.

Mai hazajövetelemmel kapcsolatban ihletett a téma.
Lerobbant a metró hazafelé úton és kerülővel kellett hazajönnöm.
Esett az eső fújt a szél.Mondhatom nem volt rózsás kedvem.:(

Nem szeretem az esőt, maximum ha meleg nyári nap van és 
jól esik a langyos eső ami kicsit lehűti a levegőt.

Szóval elgondolkodtam,mi lenne ha színes kiegészítőkben
fogadnánk ezt a cudar időt.
Az feldobná a kedvünket?
Itt megjegyzem nekem is citromsárga az esernyőm
de ez nem sokat lendített a hangulatomon.

Íme amiket találtam ennek feloldására.:)
Lehet így könnyebben viselném,ezekben a szerkókban.



ESŐKABÁTOK:







Én bármelyiket elfogadnám,olyan kis cukik.:)

ESERNYŐK:
















Ezekből bőven találtam választékot..
Az utolsó a kedvencem,ami már sugallja a
következő szereplőt is.;)

GUMICSIZMA:









Már mindenféle fazonban és színben kaphatóak.
Nagyon gondolkoztat,hogy beszerzek én is egyet végre.:)

Ti hogy vagytok az esővel?
Csak én utálom ennyire vagy más is szenved tőle?







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése