2013. május 6., hétfő

Toe Nail


Nektek milyen nyáron a láb körmötök?




Megegyezik a színe a kezetekén lévővel?
Vagy csak franciára festitek?
Mintát szoktatok festeni rá?

Nálam ez mindig dilemma,hogy megegyezzen-e ,
vagy furán néz ki ha más színű.
Általában próbálok hasonló színeket festeni.
De lehet mindegyik ujjamon más színűre fogom festeni
a lábamon és akkor nem lesz gond.:)

Találtam egy-két jó köröm festést nyárra,nézzétek...

Forrás: media-int.takealot.com

Forrás: uniquelot.com

Forrás: ladieshut.com

Forrás: ladieshut.com

Forrás: nails-arts.com

Forrás: cdn.indulgy.com


Szerintem nagyon kis csinosak,de nem biztos,hogy
lenne türelmem megcsinálni őket.:)
Nekem inkább csak egyszínű szokott lenni,
vagy a nagy ujjamat díszítem csak.






12 megjegyzés:

  1. egyszínűek a lábujjaimon a körmök. ha valamit díszítek, akkor az csak a nagyujjam. de ha nagyon beindulok, akkor az összes más színű- volt már rá példa. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is így vagyok vele.:)
      Pedig olyan jók a képen lévők,de valahogy túl macerásnak találom,hogy belekezdjek.
      De ki tudja lehet egyszer kedvet kapok.:)
      A sokszínűt lehet én is kipróbálom majd.:D

      Törlés
  2. Én általában franciára festem, natúr, vagy halvány rózsaszín alappal, mert a kezemen elég gyakran változtatom, de nem lenne energiám a lábamat is mindig hozzáigazítani. A nagylábujjamon szoktam díszíteni, mintát festek,vagy felrakok pár követ.

    VálaszTörlés
  3. A cukorkás aranyos. :)

    Díjat kaptál! :http://helgadivatkorom.blogspot.hu/2013/05/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a díjat!:)
      Már a második vagy Thimmyke után akitől megkaptam.:)
      Nagyon jól esik,hogy rám gondoltál ,te is.
      Már egyszer tovább adtam,nem tudom erre mi a szabály,de szerintem hagyok még helyet másoknak is,mert a végén nem lesz kinek kiosztani már.:)
      Úgyhogy én másodszor nem osztanám már tovább.

      Törlés
  4. Régen mániákusan egyformára festettem a körmöm és a lábam... VOlt sokszor, hogy mintásra is. Mostanában már inkább csak valami halvány rózsaszínre kikenem, ami nem feltűnő, de valami azért mégis van rajta és szép. =) De nyáron például egyszer volt pink alapon fehér pöttyös kéz és lábkörmöm. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pink pöttyös biztos nagyon jó volt:)
      Én most a többszínűben gondolkodom,mert az mindenhez megy majd:)
      Nekem sokat volt francia meg piros több árnyalata tavaly.:)

      Törlés
  5. csikos a legjobb :D
    nekem is egyszinű

    VálaszTörlés