2013. december 21., szombat

H.GY.M. 16. /Heti Gyors Manikűr/ Karácsonyi hangulat


Régen jelentkeztem ezzel a bejegyzés sorozattal,
de a kihívások kicsit elvették az időmet.
De most újra itt vagyok vele.
Igen tudom,már megint sandos lakk és már megint piros arany.
De én lepődtem meg a legjobban,hogy ehhez volt most kedvem.
Lehet kezd ünnepi hangulatom lenni!?:)


Ezt a Golden Rose lakkot még a blogtalin szereztem be a nailland vásárláskor.

Nekem nagyon tetszik a piros sandos lakkban az arany csillám.
Igazi ünnepi hangulata van.
Majd csütürtökön láttam ezt a Lovely lakkot Cserkomuffinnál  és nagyon megtetszett.
Be is szereztem magamnak,pont ez az egy darab árválkodott rám várva.
Sajnálom,hogy a többi szín nem volt..:(
Ezt a két lakkot festettem a körmeimre,csak úgy egyszerűen,mert szerintem önmagukban is gyönyörűek.
Valamint nagyon praktikus,ha sietünk,mert gyorsan szárad mindkét lakk és szuper velük festeni.






Közelebbi képek a lakkokról.:)







Felhasznált lakkok:

-Golden Rose~Holiday 59.
-Lovely~Snow Dust Nr.1 arany

Nektek,hogy tetszenek ezek a lakkok?



26 megjegyzés:

  1. Ó, de csodaszép ez a Lovely Rajtad *.*

    VálaszTörlés
  2. Jaj de kár, hogy nálunk még nem árulják ezeket a lovely lakkokat :(

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a Golden Rose lakk, gondolkodom hogy megveszem majd :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól mutatnak együtt :3 A Golden Rose lakk pedig csodálatos :O

    VálaszTörlés
  5. Csudiszép!! Valami ilyesmit képzeltem el magamnak is Szentestére. Lovely Snow lakkok sajnos erre felénk még nincsenek de biztosan lecsapok valamelyikre ha kapható lesz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem tudom mi lesz szentestén rajtam,de ez tényleg megfelelne rá.:)

      Törlés
  6. Tökéletes párosítás, és csodás lakkok :) Bárcsak egyszer nekem is lenne ilyen szépségem :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép! Én is gondolkodtam ezen a variáción, de őrület mi van itt, örülök, ha valamit fel tudok dobni a körmömre és az fennmarad 3 napig :D Majd 27-e után talán lesz időm megint lakkozni, addig is maradnak az előre beidőzített bejegyzések. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nekem sincs sok időm,de ez gyorsan megvolt.:)

      Törlés
  8. Ez a párosítás tökéletes, nem is tudom, mind a két lakk kell listás lett:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,na igen mindkettő gyönyörű lakk.:)
      Nem csodálom,hogy kívánság listás lett.:)

      Törlés
  9. Wowwowwoww! Mesés, karácsonyos, dzsingöbellszes, imádom! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép színe van a GR lakknak! Holnap este nekem is elhozza az Angyalka, már alig várom. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon szép,örülök,hogy neked is lesz!:)

      Törlés
  11. Nagyon szépek együtt! :) Nyugi most nálam is sand lakk, és piros-arany túltengés van. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)Úgy látszik ez ragályos most így karácsonytáján.:)

      Törlés