2014. január 15., szerda

Golden Rose Rich Color ~ 28. TESZT


Ma egy nagyon szép színű lakkot hoztam nektek.
Sajnos lefotózva nem teljesen azt a színt hozza mint élőben,
köszönhető ez a fényviszonyoknak..:(




Inkább picit bordósba hajló a lakk mint lilás. 
Nagyon sajnálom,hogy nem olyan felfestve a lakk,mint az üvegben látható szín.
Az első két képen fedőlakk nélkül láthatjátok.
Két rétegben szépen fed a lakk,széles jól kezelhető ecsete van.
Az állaga inkább sűrűbb picit,de ez nem zavaró.
A száradása átlagos.




A további képeken kicsit nyomdáztam is,ha már megérkeztek az új lemezeim.
Valamint kipróbáltam a flormar mirror MR03 lakkját,
hogy miként teljesít nyomdázáshoz.





Közelebbi képen is látszik,szerintem tökéletes.:)
Itt megköszönöm Áginak,hogy ajánlotta nekem ezt a lakkot,
hogy biztos jó lesz erre a célra.:)

A paletta jobb sarkában lévő mintát használtam.

Tetszik nektek ez a lakk,valamint a nyomda rajta?





12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a lakk nem a Matte Satin, hanem a Rich Color kollekció része. Nem belekötni akartam, csak gondoltam szólok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú köszi,hogy szóltál tényleg elírtam..:-(

      Törlés
  2. Nagyon szép szín, tetszik a finishe. A nyomdázás pedig tökéletes, ez a lemez nálam is esélyes volt megvételre, éppen a tollak miatt.

    VálaszTörlés
  3. tyű nagyon szép kis lakk ez.
    tökéletes lett a nyomdázás. a legjobb mintát választottad erről a palettáról :)

    VálaszTörlés
  4. Tökéletes a nyomdázás :) nekem is megvan ez a lemez.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a lakk és a minta is csodás hozzá. :) Tetszik, hogy mindig olyan ízlésesen választasz mintát. :)

    VálaszTörlés
  6. Piros körömlakkot keresek, nagyon szép ez a GR lakk :)
    üdv. Angi

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép magában és nyomdázva is!

    VálaszTörlés
  8. gyönyörű lakk, a nyomdázás is nagyon szépen sikerült, annyira tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi csajok!:D Örülök,hogy tetszik nektek!
    Elnézést az elírásért,már javítottam a lakk nevét! :D

    VálaszTörlés