2014. február 18., kedd

Egy jó kis nap..



Tegnap újra összefutottunk egy kis időre Ágival,mielőtt indult haza. :)
Rövid volt az idő,de maximálisan kihasználtuk és ismét nagyon jót beszélgettünk.
Megbeszéltük,hogy legközelebb sokkal hosszabb időt szakítunk,majd erre a dologra.
Nagyon gyorsan eltelt ez a kis idő és szinte olyannak tűnt,mintha pár perc telt volna csak el,
annak ellenére,hogy interneten naponta beszélünk,nem fogytunk ki most sem a szóból.
Mert ugye nem titok,hogy mi nagyon jó barátnők lettünk itt a blog által,
aminek nagyon örülök,mert nem gondoltam,hogy itt fogok egy ennyire jó barátra szert tenni.:)

Persze nem maradhatott el a lakk csere sem.:)

Amiket kaptam tőle.
Egy részét a blog sale keretében vettem tőle,
volt amit cseréltünk és ajándékot is kaptam .:)


A Pupa holographic lakkokat cserébe kaptam az essie lakkokért amiket én vettem neki.


Ezeket szereztem be a blog sale keretein belül.


Nem utolsó sorban,ezeket kaptam ajándékba,aminek nagyon,nagyon örültem!
Nagyon kedves volt,hogy ennyi szép dolgot hozott nekem.:)
Pedig figyelmeztettem,hogy ne hozzon sok ajándékot! :D
Jól felpakolva jöttem haza.:)

Még egyszer nagyon köszönöm NEKED Ági,hogy ennyi sok szép dolgot hoztál nekem! :)

Biztos fogtok még találkozni ezekkel a kis szerzeményekkel,
 amiket most itt megmutattam nektek.






6 megjegyzés:

  1. A menta színű Pupa valami csodás! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra én is nagyon kíváncsi leszek,nekem is tetszik a színe nagyon..:)

      Törlés
  2. Szupi szerzemények! :) Biztos jól szórakoztatok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.igen nagyon jó volt újra találkozni Ágival.:)

      Törlés