2014. május 16., péntek

H.GY.M. 24. /Heti Gyors Manikűr/Fukszia-Glitter



Ma egy igen vidám színes manikűrt hoztam a heti manikűr bejegyzésemben.


Mivel elég szomorkás az idő mostanában,
elkezdtem az élénkebb vidám színek után vágyakozni.
Így választottam ezt a tavalyi limitált kiadású s.he lakkot a manihoz,
ami érdekes kékes fénnyel megspékelt fukszia szín.
Két ujjamra pedig a Lovely Rio glitteres lakkja került.





Majd gondoltam egyet és a másik három körmömre is tettem 
egy kis glittert díszítésnek. :)








Felhasznált lakkok:

-S.he stylezone - 122/004
-Lovely Rio - No.1.

Tetszik nektek ez a  vidám manikűr?



17 megjegyzés:

  1. a fukszia szép,viszont nekem a rio nem tetszik.együtt főleg nem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom,hogy nem nagyon szereted az ilyen fajta glittereket,de nekem ez most így tetszett.:D

      Törlés
  2. ez a Lovely csodaszép, és remekül kiegészíti a s-he lakkot. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek így együtt :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek együtt! A boltban nem mozgatott meg különösebben a két Rio lakk, de most gondolkodóba estem. :D

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű *-* tényleg ki kell próbálom már a Rio lakkomat: ) olyan jó manikat láttam vele: )

    VálaszTörlés