2014. augusztus 19., kedd

Cici&Sisi és újabb lakkok..


Végre megérkezett a netes rendelésem is,valamint újabb lakkokkal bővült a készletem.


Áginál /Mdolla's nails/ láthattátok már ezt a nyomdázó készletet.
Még ő mutatta nekem régebben ezeket a nyomdalemezeket.
Akkor nagyon megtetszett és most elérkezett az alkalom,hogy megrendeljem.
Szinte együtt rendeltük meg,neki hamarabb megérkezett,mint nekem.
Én tegnap kaptam meg GLS futár hozta amin nagyon meglepődtem,
de örültem,hogy végre itt van.:)

Mindjárt láthattok képeket is róla,de előtte egy pár szó a lakkokról.
Mint azt sokan tudjátok nyári leárazás van a Naillandnál.
Igen,igen azt mondtam nem veszek több lakkot,
de ezt nem lehetett kihagyni.:)
Viszont tényleg ebben a hónapban nem megyek közelébe sem
olyan üzletnek ahol lakkokat lehet venni. :D

Akkor most mutatom a képes beszámolót a lemezekről.

Szépen becsomagolva érkezett.


Nyomdázógumi és lehúzó volt hozzá csomagolva.


Puha bőr kötésben lapulnak a lemezek.


Kinyitva ez a látvány fogadott.
Hat darab nem kis méretű lemez lapult a borító alatt.
24 teli minta és középen kisebb minták találhatóak a lemezeken.


A lemezek szépen le voltak fóliázva. 


Egyenként a lemezek.
Nem igazán tudok választani,nekem a legtöbb minta tetszik!:)












A lemezek hátulja és szélei,hasonlóan a Moyou lemezekhez be van vonva. 


Itt láthatjátok a Moyou és  Cici&Sisi lemezek közötti különbséget.
Nem csak méretben nagyobb a Moyounál,de a minták is sokkal nagyobbak.
Tuti minden ujjamra elég lesz a Moyounál jártam már többször úgy,
hogy kicsi lett a teli minta. :(


Összességében nagyon elégedett vagyok a lemezekkel.
Tuti kell belőle a 2. széria is.:)


A vásárolt lakkok jönnek most.

Zoya, a-england és egy china glaze.


Szép sorban a zoyák.



Valamint az a-engladn és a China glaze. 
Az a-england nagyon tetszett a China glaze pedig szuper lesz nyomdázáshoz.:)



Remélem tetszettek a képek nektek.
Hamarosan manikűröket is láthattok majd,reményeim szerint minél többet . ;)



16 megjegyzés:

  1. Csodaszép Zoya lakkok, a lila szín a legszebb, a nyomdalemezek is csodásak!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lemezek ezek. *_*
    És a Zoya lakkok közül a Pixie Dustok érdekelnek. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon bejönnek a lemez mintái.:) Mindenképp lesznek a pixie lakokkal manik.:)

      Törlés
  3. köszönöm,hogy megemlítettél :) :) :*
    most a Stevie miatt nagyon irigy vagyok.szerettem volna megvenni de elfelejtettem a kosaramba rakni :,(((( nagyon szép ez az árnyalat,nagyon tetszik ez a lakk!!!!!!
    kíváncsi vagyok melyik lakk lesz az első amit kipróbálsz,és melyik lesz az első minta a cici palettákról. várom a véleményed is,neked tetszik-e a nyomdázópárna,és a minták :) szóval húzz bele a manigyártásba :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nem tesz semmit,hisz együtt nézegettük a lemezeket ez nem titok.:)
      Na arra én is kíváncsi vagyok melyik lakkot és mintát fogom kipróbálni először,mert a bőség zavarában nehéz dönteni.:D

      Törlés
    2. tudom,de nem mindenki gondolkozik így ,ahogy Te :)

      Törlés
  4. Rengeteg szépségre tettél most szert! Valamiért legjobban Chita tesztjét várom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen rengetegre..:) Most szerintem egy darabig el leszek látva lakkokkal.:) Bár ha jön az őszi kollekció.. jaj nekem. :) Na a chita engem is érdekel,hogy milyen lesz. :) Mostanában szeretem a zöld színeket.

      Törlés
  5. Szuper szerzemények!
    Nekem főleg a lemezek tetszenek (honnan érdemes rendelni?). A méretük a képek alapján nekem is tökéletes lenne :)
    A China Glaze Passion lakkra is kíváncsi vagyok, tényleg jó nyomdázáshoz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:) Én onnan rendeltem ahonnan az Ági ebayről. Fb oldalamon kinn is van a link,hogy honnan,ha szeretnéd megnézni.:)
      Nem olcsó,de szerintem nagyon megéri az árát,rengeteg minta van rajta és nem mellesleg nagy minták. :)
      Én úgy hallottam lehet a CG Passion lakkal nyomdázni,de ki fogom próbálni mindenképp.:)

      Törlés
    2. Köszi, meg is találtam :)
      Tényleg nem olcsó, de majd beosztom, hogy melyik hónapban melyik kollekciót rendeljem meg (mert annyi körmös dolgot kinéztem, hogy lassan listát kell vezetnem :D
      Az nekem is fontos, hogy a teljes körmös minták nagyok legyenek: a MoYou normál méretű mintái nem minden körmömre jók, azokkal variálnom kell, az XL minták meg néha túl nagyok. Ezek ránézésre pont jó méretűnek tűnnek :D
      A CG Passion lakkos bejegyzést pedig várom! :)

      Törlés
    3. Szívesen!:) Nekem is van kinézve pár dolog,van amit már meg is rendeltem és várom ideérjen.Ezek a listák szerintem soha nem érnek véget.:)
      A Passion lakkra én is kíváncsi vagyok,mindenképp készítek vele manikűrt. :)

      Törlés
  6. Rengeteg lemez :) Nagyon jól kihasználhatóak a minták, ahogy nézem. A lakkok most annyira nem az én stílusom, de biztos jól fognak mutatni a körmökön.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,szerintem is szuper jók a lemezek,sokféle minta van rajtuk.:) Lakkokban nem lehet egyforma az ízlése mindenkinek,most ezek tetszettek meg.:)

      Törlés
  7. Szuperek a lakkok és a lemezek is :)

    VálaszTörlés