2014. szeptember 6., szombat

H.GY.M.32./Heti Gyors Manikűr/Turquoise-Silver-Black/

Valahogy nem sikerül mostanában tartanom a heti megjelenítést
ebben a témában,de igyekszem azért.


Most egy türkiz,ezüst,fekete manikűrt hoztam nektek.
Alapnak a három színt festettem fel a körmeimre.








Majd erre jöttek a minták  másik két színnel.
A Cici&Sisi palettáról.
A Lora lakkot ajándékba kaptam és örömmel tapasztaltam,
hogy tökéletesen lehet vele nyomdázni.:)
Bár ennél a mintánál és a fotózásnál
nem igazán jön elő az ezüst minta,de élőben nagyon szuperül látszik.:)









Felhasznált lakkok:
-Golden Rose Rich Color - 19.
-Golden Rose Rich Color - 35.
-Lora express - 113.

A mintához használt paletta:
-C&S 1 - 2.palatta


Tetszik nektek ez a manikűr?



18 megjegyzés:

  1. Eszméletlenül szép, a türkiz miatt pedig egzotikus is :)

    VálaszTörlés
  2. Azt hittem valami fújós technikával oldottad meg a manikűrt, szóval nagyon jó a minta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen elég becsapós,viszont nagyon gyorsan kész van és nem olyan macerás így!:)

      Törlés
  3. Oh, azt hittem kézi festés... :D Szuper, még minta nélkül is tetszik a lakkozás!

    VálaszTörlés
  4. O_o van ilyen Lora lakk?! Csúcs! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem tudtam eddig.:) Nemrég kaptam és van több árnyalatban is.

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszi szépen!Örülök,hogy neked is tetszik!:)

      Törlés
  6. ez nagyon király lett. szuper a minta a lakkok-úgy az egész szuper na.

    VálaszTörlés
  7. Szuper lett! Imádom a türkiz színt, az ezüst és a fekete pedig nagyon jól passzol hozzá! :)
    Azt hiszem érdemes lesz körülnézni a Lora lakkok között, ha ilyen ügyesen/szépen nyomdáznak!
    A mintát egyből felismertem, már alig várom, hogy megérkezzenek az én Cici&Sisi lemezeim :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:) Nem tudom a többi Lora lakk,hogy müködne,de ez jó volt nyomdázni.

      Törlés
  8. Érdekes, mint egy szövetminta! Régebben nagy divat volt ez a paszatos minta bútoron, nekem az ugrott be róla. Igényes mani, mint mindig.

    VálaszTörlés