2014. november 15., szombat

Rival de Loop Young

Én sem tudtam ellenállni a nálunk is megjelenő új márkának.


Biztos sokan olvastátok már itt-ott,
hogy a Rossmannban megjelent az új saját márkájuk 
dekorkozmetikai állványa is a Riva de Loop Young.
Szerintem teljesen jó minőségű lakkok.
Minőségre a dm S.he márkájához hasonlítanám.

Én most ezeket a lakkokat szereztem be tőlük.
Elsőként a duo colour lakkot próbáltam ki.

Rival de Loop Young - 01. glamour queen

Egyik felén egy arany fólia hatású lakk található
a másikon pedig egy világos barna lakk tele apró arany glitterekkel.

A duo lakkoknál megszokottan ennek a lakknak is vékony ecsete van.
Elék hosszú és puha az ecsete én jól tudtam vele festeni.
Szépen egyenletesen terül a lakk még a fólia hatású arany is
amit alapból elég nehéz általában szépen felkenni.
Gyorsan fényesre száradt a lakk.

Az első két képen fedő lakk nélkül fotóztam le a manikűrt.
Szerintem szép fényes így is.



Fedőlakkal:









A gyűrűs ujjamra egy minta is került fekete nyomdázó lakkal.
Itt megjegyzem eszembe jutott az arany lakkal vajon lehet-e nyomdázni,
 úgy gondoltam a barna lakkon nem érvényesülne igazán,
de ígérem ki fogom próbálni és megmutatom majd nektek.:)












Nem mindig kedvelem az arany lakkokat ez hangulat függő nálam,
mert ünnepiesnek érzem sokszor,de ez most nekem is tetszik.
Főleg,hogy az arany nem az a sárgás fajta,
mert azt egyáltalán nem kedvelem.


A mintához felhasznált lemez:
-Cici&Sisi 1. - 06. paletta

Ti vettetek már ezekből a lakkokból?
Tetszik nektek ez a duo lakk?


31 megjegyzés:

  1. nagyon szép lakkokat vettél :)
    Ez a duo lakk fantasztikus , nagyon tetszik !!

    VálaszTörlés
  2. Szép lakkokat vettél, kíváncsian várom a többit is! :)
    Én is vettem egyet tegnap, egy zöld színű duokróm lakkot (nem is értem mi van velem, hogy zöld körömlakkba szeretek bele... :)
    A körmeiden lévő barna szín nagyon hasonlít az Avon Gel Finish Glimmer árnyalatára

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A China Glaze Fast Track lakkjára is nagyon hasonlít csak ez egy picit sötétebb.:)
      Nézegettem a duokróm lakkokat is,de féltem mennyire lehet csíkmentesen festeni őket.
      Majd kíváncsi leszek milyen a tied.
      Zöld mániám nekem nyáron volt.:)

      Törlés
  3. Én is megvettem ezt a kétvégűt is, és a barna fele nagyon nagyon szép *_* Bár még kicsit furán hat a kezemen, de majd megszokom :) A holo lakkokra viszont nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon szép!:) Biztos jól áll rajtad is.:) Majd mutatom a holokat is. :D

      Törlés
  4. Nagyon szépek, főleg őszre!:) xx
    Bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen pont ez jutott eszembe nekem is,hogy megint egy őszi manikűr..:D

      Törlés
  5. Nagyon szép, én sajnos még sehol nem láttam ezt a márkát... :( Balcsi környékét nagyon elfelejtik mindig...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Hát lehet majd oda is megérkezik.:)

      Törlés
  6. Egyenlőre erről lemaradtam :(.Nekem mind a két fele tetszik,nyomdázva csodás lett.
    A barna csillámos fele valami meseszép,én szerintem ezt mattítva próbálnám ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is csodás. Na ez most eszembe se jutott,hogy matton kipróbáljam,de ki fogom.:D

      Törlés
  7. széééép *-* mattan is biztos jól mutat : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen,biztos szép majd kipróbálom matton is.:)

      Törlés
  8. Vékony az ecsete? Azzal én nagyon béna vagyok. Csak a kétvégűnek vékony az ecsete?
    Szép a manikűr, kár, hogy errefelé nincs Rossmann.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen vékony kb. a fele egy normál ecsetnek,de jó puha így elterül mikor festesz vele,nem okozott gondot nekem.
      A többi laknak normál lapított és lekerekített végű az ecsete.
      Örülök,hogy tetszik a manikűr is.:)

      Törlés
  9. Ma elmentem és megtekintettem ezeket a lakkokat a Te hatásodra, és három figyelemreméltó darabbal tértem haza! :D
    Mostanában sikerült pár holografikus példányt beszereznem, így ez a széria élőben nem hozott lázba, viszont olyan mesés, kristályos ragyogású nude árnyalatokra tettem szert, hogy az első pillanatban rabul ejtettek!
    Bizalomgerjesztő kis márka ez, örülök, hogy sok év kihagyás után újra láthatom őket a Rossmannban, szép emlékeim, jó tapasztalataim vannak a régi verziók lakkjaival, tartósak, könnyen kezelhetők voltak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy kedvet kaptál tőlem.:)
      Nálam a holo lakkok jöhetnek minden mennyiségben.:)
      Sajnos nekem nem volt sok időm körbenézni,csak amin megakadt a szemem az jött velem,de legközelebb jobban megnézem a kínálatot,mert szerintem szép darabok lapulnak még ott a polcokon.:D

      Törlés
  10. Szerintem is azok,csak ritkaság,hogy nekem mindkét fele tetszik.:)
    De ez most bejött.:)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű ez a duó lakk nálunk, Miskolcon nem lesz kapható a Rossmannban, nem tudom miért, de valahogy megszerzem :) Önmagában is nagyon tetszik és a minta is szép!!

    VálaszTörlés
  12. azta gyönyörű ez a barna lakk és a vele készült manikűr :))) nekem is kelllll majd ez a duo lakk :))

    VálaszTörlés
  13. alig várom hogy nálunk is legyenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sok felfedezetlen szépség lapul ott a polcokon:)

      Törlés
  14. A barna fele emlékeztet a régi nagy kedvenc lakkomra ( essence irreplaceable) csak sötétebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg hasonlít az Essence irreplaceable lakkra.De így sötétebb változatban még jobban kiemelkednek az arany glitterek.:)
      De az Essence lakk is szép!:D

      Törlés
  15. Szép, tetszik! :) Majd arra a két kis középsőre leszek még kíváncsi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik! Hamarosan jönnek a holo lakkok is.:D

      Törlés
  16. Nálunk hétfőn még nem volt állvány, és nem tudom, vajon mikor lesz, pedig már nagyon érdekelnek ezek a lakkok. Na de majd a talin megnézem :-D Tényleg, nem tartasz velünk 29-én? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem hozzátok is hamarosan megérkezik az állvány!:)
      Már akartam írni,hogy most sajnos nem tudok menni,mert céges rendezvény lesz 29-én. :(
      De legközelebb mindenképp veletek tartok majd!:)

      Törlés