2015. április 7., kedd

Colour Alike 530 & OPI Black Spotted

Még javában tesztelem az Ever Glaze lakkot,ezért most egy régebben elkészített manit mutatok meg nektek.

Nagy kedvencem lett ez a CA lakk is.
Nekem rögtön az jutott eszembe,hogy olyan eper színe van amikor felkentem.


-Colour Alike - 530.


Két rétegben szuperül fed a lakk és gyorsan szárad.
Igaz ez nem az a hanyatt dobom magam holo hatású lakk.
Inkább zselé szerű amiben kis csillámok vannak.

De ez nem zavar,mert szerintem nagyon eltalálták a színét.









Nem szerettem volna nagyon elfedni,mert annyira tetszik,ezért gondoltam
végre kipróbálom az OPI Spotted lakkját,
amit még Ágitól vettem régebben.
Ezt kentem fel a gyűrűs és a hüvelyk ujjamra.

-OPI - Black Spotted


Óvatosan kell bánni ezzel a lakkal,mert ha nem elég vékonyan kened fel,
akkor nem folyik szét a lakk és nem kapjuk a vár mintát.
Erre még Ági hívta fel a figyelmemet.

Próbáltam nagyon vékonyan kenni,de még kevesebb lakkot fogok használni legközelebb.
A gyűrűs ujjam nem annyira lett látványos,de a hüvelyk ujjamon már tetszik a minta.:)












Hasonló hatást érhetünk el,ha vízbe csepegtetünk lakkot
és valamilyen alkoholos sprayt  fújunk bele,akkor szétválik a lakk hasonló képen.
Ebbe kell a körmünket belemártani a már előzőleg felfestett valamilyen alapszínű lakkal.
Ez a water spotted.

Én nem próbáltam még ezt a technikát,mert nekem nem sikerült úgy létrehozni,
hogy mutatós legyen a minta.

Ti próbáltátok már ezt a technikát?


13 megjegyzés:

  1. Elég fura ez a lakk, de a végeredmény szép lett. A CA lakk is üde tavaszi szín :) Csak baromi gyorsan fogynak nekem a CA lakkok, ugye csak 8 ml.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem fura,inkább érdekes a Spotted lakk,ahogy mindig más minta rajzolódik ki.
      A CA lakkok nálam is gyorsan fogynak.:)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a CA lakk! :)
    Én régebben próbáltam a water spotted technikát, tetszett a végeredmény, de nem szeretem az ilyen sok kosszal járó technikákat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép szerintem is a CA lakk. Én is sokszor inkább lemondok a sok kosszal járó technikákról.:)

      Törlés
  3. Bámulatosan szép ez a CA lakk!!! *_*

    VálaszTörlés
  4. Tényleg eperszínű ez a lakk :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép szerintem is a CA lakk színe. Nekem az OPI is tetszik, olyan különleges. Annak idején a töredezőssel kísérleteztem, volt egy fekete és egy zöld is, de sosem lopták magukat a szívembe. :D Ez jobban tetszik, a water spotted-hez viszont nekem nem volna türelmem......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy mindkét lakk tetszik neked.:)
      Sokszor nekem sincs türelmem a macerás technikákhoz.:)

      Törlés
  6. olyan gyönyörű ez a colour alike lakk :) :)

    VálaszTörlés