2015. július 31., péntek

MANHATTAN - MATT EFFECT 30M


Régebben már ennek a lakknak a párja szerepelt a blogon.
Most ezt a lila árnyalatot mutatom meg nektek.


Az előzőleg bemutatott kék szín is tetszett,de mondhatom ez a kedvencem
ebből a limitált szériából.

-Manhattan matt effect - 30M

Két rétegben tökéletesen fed a lakk és szép mattra szárad,
elég gyors a száradási ideje.

Az első réteg még picit csíkozott,de a második szép
egyenletes lett és mikor megszáradt,tökéletesen sima felülete lett.








Mivel vakuval fotóztam nem látszik tökéletesen,hogy matt lakkal van dolgom,
de a nyomdázott mintával talán amivel díszítettem a manit jobban
érvényesül a lakk mattsága.

Ezt a mintát választottam a manihoz,
amihez az MdU 69.Tutti nyomdalakkját használtam.

-PUEEN 99.












Szerintem nagyon jól érvényesül ez a minta és a szín is a lila manhattan lakkon.

Nektek tetszik az elkészített manikűr?





13 megjegyzés:

  1. Hu. Ez nekem most nyomda nélkül tetszik!♡

    VálaszTörlés
  2. Nekem nyomdával. :) Csodás lett! :)

    VálaszTörlés
  3. De jól néz ki!! Gondolkoztam én is hasonlón, a MdU lakk nem jön le, ha nincs fedőlakk rajta? Még sosem nyomdáztam fedő nélkül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Sajnos fogalmam sincs,mert lemostam,gyártottam a következő manit.:) De sejtem,hogy lekopna,ahogy Ági is írta. Csak nem akartam a matt lakkot fedőlakkal átkenni,mert akkor már nem matt.:)

      Törlés
  4. Szerintem lekopik a nyomdalakk fedőlakk nélkül :( (de megvárjuk Erika mit tapasztalt) :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lakk, nekem nyomdázva jobban tetszik! Az Essence nyomdalakk fent marad fedőlakk nélkül. Ha homokhatású lakkra nyomdázom nem használok fedőlakkot, azon szépen bírja.MdU- viszont nem próbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:) Homokhatású lakkon biztos jobban fenn maradnak a nyomdázó lakkok,ott jobban meg tudnak tapadni,de sima lakkon szerintem lekopnának.

      Törlés