2016. május 9., hétfő

ManiCute - Secret garden

Ismét azzal kell kezdenem,hogy eltelt két hét és új témával jelentkezünk.


Nekem nagyon gyorsan telik az idő,főleg amikor ide jutok,hogy megint
ManiCute témára kell alkotnom manikűrt.

A mostani témánk a Secret garden.
Rögtön tudtam,hogy valami virágos mintát fogok készíteni.
Eszembe jutott,hogy még Ági adott egy ötletet nekem,hogy készítsek sheer tints lakkokat.
Tudtam,hogy ezzel a technikával kifestett minták tökéletesen illeni fognak a témára,
mind a virágokhoz,mind az azonos nevű kifestő füzethez.

Fehér Max Factor lakkot festettem a körmeimre alapnak
és két ujjamra került fel a minta,amit kitöltöttem a saját készítésű sheer tints lakkokkal.
A többi körmömre a kitöltő lakkokat három sávban festettem fel,
olyan átmenet szerűen és erre kerültek fel a nyomdázott minták.

Ilyen lett az elkészült manikűröm. 












A manikűrhöz ezeket a Born Pretty lemezeket használtam.

BPL026

BPL029


Remélem tetszik neketek az elkészült manim.

Nézzétek meg a többiek mit alkottak a témára.

A többiek munkái:





13 megjegyzés: